سلام

امیدوارم كه حالتون خوب باشه.

تا به حال دیدین تو زمستون اونم تو آذربایجان با این همه بارش برف و باران جاده زیرسازی كنن و آسفالت بریزن؟؟فكر نكنم دیده باشین!!!حتما میگین دیوونه شدم؟؟!! نه به خدا دیوونگی و این حرفا نیست.راستشو بخواین هفته پیش كه از دانشگاه می اومدم خونه چشتون روز بد نبینه با صحنه ای روبرو شدم كه از تعجب داشتم شاخ در میآوردم.تو راه روستامون خاكریزی می كردن یه عالمه خاك ریخته بودن. از یكی از هم كندلی یام پرسیدم فلانی اینا چیه؟ دارن چیكار می كنن؟ برگشت با خنده بهم گفت:« دالدن آیلیب لار دا!! قیشین گؤنونده ایسته ییللر زیر سازی ائله سینلر سونرا آسفالت تؤكسینلر!!»

وقتی داشتم بر می گشتم دانشگاه دیدم خاك ها رو برداشتن. اهالی می گفتن كه آقای «خیری» نماینده شهرستان و بخشدار محترم تیكمه داش گفتن كه با این خاك ها تو این روز زمستون نمی شه زیر سازی كرد اینا رو بردارین و یه نوع خاك دیگه بیارین كه بشه با اون زیرسازی كرد!!

حالا جدا از اینكه این دوباره كاری ها سودش به جیب یكی از شوراهای روستا میره (آخه با كامیون اونا این خاك ها را می آرن) حا سوال اینه كه تو روستایی كه هنوز لوله كشی آبش قدیمیه و سیستم لوله كشیش بایستی عوض شه چه نیازی به ریختن آسفالت هست؟لابد میخوان بعد آسفالت كاری لوله ها رو عوض كنن تا اون موقع بازم یه كاری داشته باشن واسه انجام دادنش!!! و سوال دوم چه نیازی هست كه این كارا تو این سرما و برف و بارون باشه؟مسئولا تو تابستون داشتن پس چیكار می كردن؟لابد تو خواب زمستونی بودن!!

به نظر من جواب این سوال ها خیلی بدیهیه و جوابش هم اینه كه چون یواش یواش داریم به تایم انتخابات نزدیك میشیم جناب آقای «خیری» فرصت رو مغتنم دونستن تا با این كار هم خودشون رو تبلیغ كنن و هم تو كارنامه عملكردشون یه چیزی داشته باشن برای این كه سر مردم رو شیره بمالن. ولی جواب من به ایشون اینه كه دیگه دوران این كارا گذشته و نمی شه با این كارا مردم رو فریب داد. پیشنهاد من به آقای خیری اینه كه دنبال یه ترفند دیگه باشن واسه جلب آرای مردم.

پنجشنبه 3 آذر 1390
بؤلوملر : كندین یازیلاری,