روستای عین الدین

بو وئبلاگ دا قصدیمیز بودور كی دونیای مجازی ده بیر بیریمیز ایله ایلگی ده اولاق

دستان گرم شما را به گرمی می فشاریم

0 گؤروش
یازار:‌ كند اوشاقي

سلام به همشهریان، هم كندلی لر، و خوانندگان وبلاگ روستای عین الدین

با توجه به اینكه قصد و هدف ما از ایجاد این وبلاگ هم فكری و همكاری در خصوص بیان مسائل و مشكلات و توسعه شهرستانمان به خصوص روستای خودمان است ، از همه هم كندلی لریم ، هم شهری لریم و خوانندگان وبلاگ كه می خواهند افكار و نظراتشان در این وبلاگ به اشتراك گذاشته شود خواهشمندیم در قسمت نظرات نام كاربری رمز عبور و ایمیل برای نوشتن در این وبلاگ را به صورت خصوصی برای ما بنویسند تا از این به بعد آنها هم بتوانند نظرات خودشان را در این وبلاگ با تمام دنیا به اشتراك بگذارند.

چشم به راه تان  هستیم

آرديني اوخو
ثابیت یازی
بؤلوملر : چاغیریش,

هارداسیز به بیزه كؤمك ائله یین!!!

0 گؤروش
یازار:‌ كند اوشاقي

سلام سایین اوخوجولار

یئنه من گلدیم.آمما سیزلردن بیرآز گیلئیلیه م بونا گؤره كی قرار بر بو اولموشدور كی نه منه مطلب كند و شهرستانیمیزا گؤره واریزدی و ایستیرسیز كی او بیرسی یوردداش( همشهری) لریمیز ده بیلسینلر بیزه یوللایین تا اؤز آدوز یا آیری بیر آدی ایله وئبلاگدا یاییلسین. بیر اؤزل شیكوایه م ده وار وئبلاگیمیزین یازارلاریمیزدان كی دووشان كیمی قیش یوخوسونا گتدیبلر اؤزللیكله عطا آدلی یازاریمیز.ایشالله بایرام آیی نین گیریش ایله یوخودان اویانسینلار. عزیز اوخوجولار اگر ایسته سز یازیلاریزی بو ایمیل آدرسینه یوللایین eynoddin@gmail.com

حایات پایلاشینجا گؤزل

آرديني اوخو
یکشنبه 30 بهمن 1390
بؤلوملر : چاغیریش,

كئفوز ؟

0 گؤروش
یازار:‌ كند اوشاقي

من گلدیم تكجه اؤزومنن نمه نه ایستیر سوز سوروشون!

اما اوزوز آچیلماسین .

 

آرديني اوخو
شنبه 15 بهمن 1390
بؤلوملر : چاغیریش,

سالاملار

0 گؤروش
یازار:‌ كند اوشاقي

سلام عزیز هم شهری لر

بو وئبلاقی یاراتماق دان قصدیمیز بیرلیكده اؤز كند و شهریمیزین موشكولاتین دئمك و اونلار اوچون چالیشماقدیر.اینیظاریم سیز سایین(عزیز) یولداش لاردان بودور كی بیزی بو یول دا یالنیز (تكجه) بوراخمایین.

سایغیلاریملا 

بیر كیچیك همشهریز 

آرديني اوخو
دوشنبه 30 آبان 1390
بؤلوملر : چاغیریش,